Yes toch naar de sneeuw

21 januari 2022 - Villefontaine, Frankrijk

Het is gelukt, we zijn onderweg naar de sneeuw!

Maar wat een stress in de voorbereiding. In september geboekt, want toen ging het best goed met Corona. Er kon weer veel meer en de wintersport lonkte.

In december sloeg de stress toe. Een nieuwe coronavariant, mensen met een vaccinatie met Janssen die niet meer welkom waren in Frankrijk en een lockdown in Nederland.
Uiteindelijk besloten we de vakantie te laten staan. De annuleringsverzekering dekte meer dan vooraf gedacht en de hoop werd gevestigd op de boosters. En gelukkig ging dat meer dan voorspoedig in Nederland.
De laatste uitdaging was om Corona buiten de deur te houden. Met de hele familie zijn we dan ook de laatste week in een soort van thuisisolatie gegaan en hebben we zo weinig mogelijk mensen gezien.

En dus konden we vanochtend op reis. Wel net even anders dan de laatste jaren omdat we de heenreis met zijn allen met de auto doen. Uiteraard ook vanwege Corona.

Na een drukke week qua werk, scripties en stageverslagen zat alles toch gisteravond op tijd in de auto. Wekker om 7 uur en voor 8 uur op weg.
Op naar België waar we even over de grens met Joost en Nelly hebben afgesproken. Mark stapt daar bij ze in want onze auto is eigenlijk net te klein voor 5 personen voor een lange trip.
De reis gaat verder voorspoedig. Het zonnetje schijnt het grootste deel van de dag (en die hebben echt wel gemist de laatste weken) en het is op Antwerpen na lekker rustig onderweg.

Het laatste stukje is het nog druk in de Franse spits, maar even na zes uur zijn we bij ons Mercure hotel in Villefontaine. We checken in en hebben een prima appartement voor 3  en 1 kamer 2 voor 1 nacht. Om half acht schuiven in het restaurant aan tafel en eten lekker.

4CA815A0-C4F2-42BF-B4C9-B3F35EE643AC

Nu nog even lekker chillen en dan morgen het laatste  stukje naar Belle Plagne.

🚗 940 km

🌤 4

1. Germ en Jeichien.nl:
    21 januari 2022
    Nu morgen nog en dan lekker op de lange latten of snowboarden Groetjes van ons
  2. Emilio:
    21 januari 2022
    Have fun ☃️🏂⛷
  3. Marike Hagedoorn:
    22 januari 2022
    O heerlijk er even tussenuit!
  4. Erik en Jolanda van Zonneveld:
    Ja precies dat!
  5. Mattie:
    22 januari 2022
    Heel veel plezier met elkaar.
  6. Erik en Jolanda van Zonneveld:
    Dank je wel
  7. Anita:
    23 januari 2022
    Heel veel plezier, wij hebben er ook weer van genoten!
  8. Erik en Jolanda van Zonneveld:
    24 januari 2022
    Ja ik zag jouw prachtige foto’s voorbij komen!