Back Home

22 juli 2021 - Cuvilly, Frankrijk

En dan is het weer voorbij en zit je weer in de auto naar huis. Vier heerlijke weken vakantie! Wat was het fijn om even helemaal weg te zijn.
En wat was het een leuke combinatie bergen, stad, bergen en zee. En wat was gezellig om Esther en Anouk nog 2 weken erbij te hebben.

De (Spaanse) Pyreneeën hebben ons hart gestolen. We komen zeker terug! Om te wandelen, te fietsen of te canyoningen. De fietsen gaan zeker een volgende keer weer mee. We hebben heel veel (ook de gewone dingen als boodschappen doen) op de fiets gedaan. Is ons uitstekend bevallen. We hebben al die weken heerlijk weer gehad (en aan de warmte ga je wennen)

Gelukkig konden we deze trip ondanks Corona maken. In de bergen was afstand houden geen enkel probleem, binnen zijn overal (als je je beweegt) mondkapjes verplicht en de nachtclub hebben we dit jaar maar overgeslagen😂😜.

De auto tuft, met de dames achter het stuur en voorin de laatste km in Frankrijk.
Tot de volgende vakantie. Vanaf morgen weer aan het werk (thuis).