Weer thuis

7 juli 2022 - Leiden, Nederland

We hebben heerlijk geslapen op de camping vlak bij de Loire. Om half acht haal ik in Jargeu brood bij de bakker. We ontbijten snel nog even op de camping en iets over half negen rijden we de camping af. Helaas belanden we als snel in de spitsdrukte van Orleans. Dus pakken we toch maar een stukje buitenom. Hebben we ook vandaag een stukje Frans platteland gedaan.

Parijs is druk maar goed te doen. We staan nergens echt stil. In noord Frankrijk gaan we nog even de peage af voor een tank diesel. Dat gaat niet helemaal goed want we belanden bij een benzinepomp alleen voor vrachtwagens. Een dorpje verderop lukt het wel.
We tuffen rustig verder en verbazen ons over de vele vrachtauto’s op de weg. Rondom Brussel is het heel druk en staan we in de file. Antwerpen gaat beter op het eerste stuk na. Daar rijdt het langzaam.

Om vier uur rijden we Nederland weer binnen. Weer in de file. Reden is niet helemaal duidelijk.
Maar we zitten natuurlijk al tegen de spits aan. We sukkelen verder door Nederland. Het is overal erg druk.  Toch heel blij dat wij normaal gesproken niet in de spits hoeven te rijden.

Om kwart voor zes zijn we thuis. Nog voor de pizza’s is de camper leeg. Vanavond schoonmaken en morgenochtend weer terug naar de Jong.
Deze manier van vakantievieren is zeker voor herhaling vatbaar. En wie weet ooit een eigen camper (nog wel even doorsparen vrees ik).

🚐 635 km

🌥☁️ 22

1. Hans:
    7 juli 2022
    Mooie verhalen ! Welkom thuis
  2. Mattie:
    7 juli 2022
    Heb genoten van de reisverslagen.