Mooi Maastricht

28 maart 2022 - Leiden, Nederland

Alweer het laatste stukje van dit leuke weekend. Vanochtend op tijd opgestaan om op tijd het huisje te zijn. Om half negen zitten we met zijn allen aan het ontbijt. De tafel is wel een stuk leger.

8ADA1EB4-462C-406B-826D-6808D1B93300

Daarna pakken we alles in de auto en laten we het huis schoon achter. Natuurlijk zijn we ruim voor tien uur klaar.De zon schijnt volop en eigenlijk willen we nog niet weg. Het uitzicht achter het huis blijft prachtig

47FBC39F-7759-4E34-A527-E3BF5F225259

B0AD86B0-5ECE-48A4-8044-7CB57EDBF708
Dan toch maar op pad. Wij gaan via België (om te tanken) naar neef Geert Jan en nevin 😜 Francis in Maastricht. Daar drinken we op hun zonnige dak terras een heerlijk bakkie. Leuk om ze weer te zien. Gelukkig zien we ze weer snel weer in mei.

Daarna toch maar even naar de binnenstad van  Maastricht. We zijn er nu toch! Eerst even een rondje bij Loods 5. Een soort Ikea+. We zien wel een paar leuke dingen maar kopen niets. Daarna belt Anita dat ze op het lieve Vrouwenplein zitten voor de lunch. Dat is wel heel aanlokkelijk dus lopen we daar heen.
Een heerlijke lunch in het warme lentezonnetje.

B11E43AE-796E-4808-9667-A21BFE6F933D
Daarna nemen we toch echt afscheid en gaan wij door de binnenstad met af en toe een winkelbezoekje terug naar de auto.
Maastricht blijft een fantastische stad om te zijn. We komen vast snel weer terug!

Al met al was het een heerlijk weekend. Het is toch bijzonder dat je met zijn allen verder gaat waar je ooit gebleven bent. Gelijk weer gezellig en heel vertrouwd. Het was superweer en Limburg blijft prachtig!
Op naar het volgende weekend met elkaar, want dit is zeker voor herhaling vatbaar!