Thuis

30 juli 2019

De laatste rijdag. Via Oosterwolde naar huis. Om zeven uur de wekker, we willen om 9 uur rijden. En dat lukt ruim. Het inpakken is inmiddels routine geworden en het huisje hebben we ook niet echt vies gemaakt in deze 2 dagen.

Eerst langs de supermarkt voor brood en voor de laatste keer de Deense koffiebroodjes 😁.

Dan op weg naar Rodby voor onze laatste ferry van deze vakantie. We hadden nog geen ticket geboekt, maar het was niet druk en we konden dus gewoon mee. Prima geregeld verder allemaal. Na drie kwartier zijn we in Puttgarden in Duitsland.

De reis naar Oosterwolde gaat verder prima. Iedereen rijdt een stuk en we zijn er rond kwart voor zes. Dan gaat lekker de BBQ aan en we kletsen bij met papa/mama/opa/oma.

Om half tien zitten we weer in de auto voor het laatste vertrouwde stuk naar Leiden.

Heerlijke vakantie gehad! Prima weer, veel moois gezien en gedaan. Zal later nog een  overzicht maken met info over onze huisjes, info over de route en onze tips. En deze dan ook nog hier plaatsen.

Tot de volgende vakantie!

840🚘

☀️☁️🌧⛈ 18-31

1. Germ en Jeichien:
    30 juli 2019
    Fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad en wij hebben alles meebeleefd door het reisverslag van iedere dag Goeie reis naar leiden