Weer naar huis

10 februari 2024 - Juliénas, Frankrijk

En dan is het weer zaterdag. Tijd om naar huis te gaan. Nog voor kwart over zeven sta ik bij de bakker. Brood en lekkere dingen halen voor onderweg. In de tussentijd ontbijt de rest. En dan de laatste spullen mee en op naar de auto.
Erik rijdt de auto de berg af. Eerst uit de gigantische parkeergarage (waar je dus op de piste niets van ziet) en daarna naar het dal. In het dal wisselen we van chauffeur. Esther rijdt verder naar het vliegveld. In het dal van Mouttier is het nog file rijden. Maar zodra we dat voorbij zijn rijdt het goed door. Grenoble gaat dit keer zonder problemen. Om 1050 zijn we bij de Mc Donalds vlakbij het vliegveld en zetten we Esther en Anouk af. Even een plas/tank en koffie pauze en om kwart over 11 rijden we met Mark achter het stuur richting NL. Het is rond onze overnachtingsplek van vorige week nog even druk, maar verder rijdt het prima door.
Verder valt er niet zoveel bijzonders te melden. Het regent de hele dag en dat maakt de reis niet echt prettig. We rijden nu over de prachtige wegen (not) in België en sluiten straks af bij het restaurant met de Gouden bogen! Het was een heerlijke vakantie.

Jouw reactie