Dia de descanso

23 juni 2022 - Torla, Spanje

Vandaag een rustdag. We slapen uit en dat duurt door een forse onweersbui nog net ietsje langer dan voorzien. Na het onweer gaat de zon weer schijnen en de rest van de dag brengen we lekker luierend door. Dat mag ook wel na al die actieve dagen die we al gehad hebben. En dat luieren is hier geen straf, het is heerlijk hier en overal heb je een prachtig uitzicht. Natuurlijk is er contact met mijn jarige vader die in Callantsoog vakantie viert! 79 alweer! Hiep hier hoera!

E2ADD85B-4B2C-4F3D-A2C7-8489D8F7EAC0

Aan het eind van de middag gaan we toch nog een klein stukje lopen. Langs de Rio Are. Even mijn nieuwe wandelstokken die ik voor weinig in Benasque had gekocht uitproberen.
We lopen een half uurtje stroomopwaarts langs de rivier. Bij een open plek kunnen we wat dichter bij de rivier komen en dan zie je welke mooie vormen water kan maken van stenen.

9F46C4A5-1CB2-49A1-A4F2-68B662290DAA

9AFD9ABC-FC0C-4B99-9C50-6A7D2B933924

Als we iets verder lopen komen we nog een mooi bruggetje tegen. Daar moeten we natuurlijk ook even over heen.

F29A6AA4-6B8A-4180-B4A9-0ECFCC4C355C

44BD18DB-AB9F-46CE-90F5-A4BA02302B20

We kijken even of we aan de andere kant van de rivier terug kunnen lopen, maar dat gaat over de weg. Dus dan maar weer over het bruggetje en dezelfde weg terug naar de camping.  We kokkerellen en eten gezellig samen met Joost en Nelly en sluiten de avond af met een ijsje.
Morgen gaan we eerst een stukje fietsen om bij het begin van een wandeling in het nationaal park Ordessa y Monte Perdido, te komen.

En Esther en Anouk hebben hun eerste reisdag richting de Pyreneeën. Zaterdag komen ze als het goed is bij ons aan, om samen nog anderhalve week vakantie te vieren.

🥾🥾4,5 km (100 hm)

⛈🌥☀️🌡 20-24

1. Marike Hagedoorn:
    24 juni 2022
    Wat hebben jullie een mooie vakantie. Het uitzicht op deze plek is wel heel mooi.
  2. Germ en Jeichien.nl:
    24 juni 2022