Schwaben

2 juni 2023 - Schömberg, Duitsland

Vandaag een reisdag naar onze laatste camping van deze vakantie.

We staan op tijd op en even na acht uur rijden we de mooie camping Dachstein af. Ontbijten doen we later deze ochtend op een plekje waar de zon schijnt.
Het eerste stuk rijden we natuurlijk nog door de mooie bergen, maar al snel zijn we bij de Tauern autobahn richting Salzburg.
Zonder problemen rijden we Duitsland binnen en daar vinden we even voor tien uur aan de Chiemsee een mooie plek om te ontbijten.

IMG_956061e7feb5-183f-4639-a03b-9e2dae1317ecIMG_9558

Na het ontbijt rijden we verder richting München waar het altijd druk is. En na München gaan we richting Stuttgart. En ook daar is het druk en staan we af en toe even stil.
Even voorbij Stuttgart gaan we van de snelweg af en rijden we binnendoor verder naar Höhecamping Langebrandt in Schwaben in het noorden van het Zwarte Woud. Daar hebben we voor 2 nachten gereserveerd. Even later komen ook Joost en Nelly aanrijden en installeren we ons op onze 2 plaatsen die naast elkaar liggen.

ddef93d6-8d8b-408a-8cd5-45d918f3c964

We kletsen gezellig bij en gaan daarna lekker eten bij Gasthof Hirsch even verderop in het dorp Langenbrandt. Uiteraard staat de Wienerschnitzel op het menu.

IMG_9564

Morgen gaan we een dagje op de fiets de streek Schwaben verkennen. De rit er naar toe was in ieder geval veelbelovend.

🚐 491 km

☀️22

1. Germ en Jeichien.nl:
    2 juni 2023
    Fijne dagen met elkaar Groetjes aan Joost en Nellie en aan jullie natuurlijk Morgen begint onze vakantie met mooi weer