Langs de Oosterschelde

15 juli 2020 - Vrouwenpolder, Nederland

Ook vandaag begint de dag rustig. Het is droog en het zonnetje probeert voorzichtig te schijnen. Alleen op de fiets naar Kamperland voor broodjes en spullen voor het avondeten.

Daarna ontbijt in het zonnetje met zijn 2-en want Esther en Anouk slapen uit.
Na het ontbijt gaan Erik en ik samen een rondje fietsen en we stippelen een knooppuntenroute uit. Eerst langs de Oosterschelde naar Colijnsplaat en dan door de landerijen terug.

C19F1A11-5446-42AA-A22B-53574DC902C4

We rijden voor het grootste deel over de dijk langs de Oosterschelde. Af en toe gaat het pad achter de dijk langs vele akkers met oa aardappelen. Langs deze akkers staan stroken met allemaal veldbloemen. Die mag je plukken als je daarvoor een waardebon hebt gekocht. Wij zetten ze maar op de foto. Prachtige kleuren!773C76B2-973D-409F-A270-BAACC2C5EA31350A9B2E-B1BC-4035-B2FA-89030AABBB83

Bij Colijnsplaat gaat het zachtjes regenen en we besluiten toch maar even te schuilen. Na een kop koffie en wat lekkers is het weer droog en rijden midden door Noord Beveland terug naar ons vakantie huis.

F591E5EC-E1FE-4E22-92AF-1E3F2E333814
Het wordt steeds blauwer en als we op de Roompot zijn schijnt de zon. Fijne fietstocht van 35 km.
Samen met Esther en Anouk gaan we dan nog even naar het strand bij de Banjaard voor een drankje en een hapje bij een strandtent. Daar zitten we heerlijk in de zon totdat deze weer achter de wolken verdwijnt.
Daarna terug voor een rustige avond in ons vakantiehuis.