Sherlock Holmes

23 maart 2024 - Maastricht, Nederland

Als we wakker worden schijnt de zon al voorzichtig de kamer in. En dat na een nacht regen.

Samen met Eric L. stap ik op de fiets om beneden broodjes te halen voor het ontbijt. De keuze is reuze, maar we weerstaan de vlaaien en kopen alleen broodjes en brood voor het ontbijt.

b3e2d337-b555-4021-860e-e2e2c763bc0b

IMG_1865
Na het uitgebreide ontbijt gaan we op stap richting de binnenstad van Maastricht. Wij op de fiets en de rest met de auto. Daar staat een spannende game op het programma. Balthazar is vermoord en wij moeten in groepjes de moord oplossen.

Hiervoor moeten op een aantal locaties is het centrum opdrachten uitvoeren waardoor je de moordenaar kunt aanwijzen. Leuke manier om kris/kras door Maastricht te gaan.

IMG_1870IMG_1872IMG_187146e671e2-66f0-4c98-900e-d2b176ad976a

Uiteindelijk wint het groepje Tuut tuut (met Hans, Alice,Gijs en ik) en krijgen we natuurlijk de eeuwige roem.

78d05684-074d-4ec4-8282-be7b0beb8f58

1b30e26a-78fa-40c2-969e-17244985a465
Na afloop van de game lunchen we bij van Buuren en dan gaan we via wat winkels (o.a. hele gave kookwinkel) naar de fiets. Wij doen nog wat boodschappen en rijden dan via een onverwacht ommetje terug naar de hoeve. Helaas redden we het niet om voor de bui binnen te zijn en worden we best nat.
Dan is het tijd voor even lekker chillen in de hoeve. De sjoelbak komt op tafel.

Om half zeven stappen we weer in de auto en rijden we weer naar Maastricht. We gaan lekker eten bij Cinq. Een mooie hippe tent aan de andere kant van de Maas. We eten enorm lekker en het is heel gezellig. Het was een heerlijke dag in mooi Maastricht!

Jouw reactie