Naar L’Isle d’Abeau

31 januari 2020 - Villefontaine, Frankrijk

Op wintersport, altijd erg leuk om een week actief te zijn in de sneeuw. Alweer voor de derde keer gaan we samen met Joost en Nelly op stap. Dit keer naar het ons vertrouwde Les Menuires. Vandaag de reisdag naar een hotel vlak voorbij Lyon.  Tenminste Erik en Jolanda met alle spullen. Morgen pikken we dan de jong volwassenen (JV) op bij het vliegveld van Grenoble.

Het was een heerlijke rustige reisdag. Vertrokken rond 8 uur vanochtend om zo’n 1000 km rond half zes in het Mercure hotel in L’Isle d’Abeau aan te komen. Nieuw was de tolbadge van de ANWB. Met deze badge kan je met een vaartje van 30 km per uur door de poortjes rijden. Geen gedoe met kaartjes, geen gedoe met afrekenen. Dat gebeurt achteraf automatisch. Erg handig.

Daarna gezellig met zijn vieren gegeten en nog een klein rondje gewandeld in de niet echt inspirerende omgeving. Maar ja dat hoeft ook niet voor een overnachtingshotel.

46A27740-9604-4E4C-B807-864CECF22441

1. Marike Hagedoorn:
    1 februari 2020
    O heerlijk. Leuk dat ik op afstand mee kan genieten van jullie vakantie. Heel veel plezier samen. Groeten van Hans en Marike
  2. Erik en Jolanda van Zonneveld:
    2 februari 2020
    Ha dank je wel! Niet de meest spannende reis voor reislogger. Maar wel heel leuk om later terug te lezen!
  3. Alice Korenromp:
    2 februari 2020