Trondheim

16 juli 2019 - Fannrem, Noorwegen

We worden om half zeven wakker gebeld. De treinen rijden niet vanaf de Vink en Esther en Anouk krijgen een kleine paniekaanval. Gelukkig rijdt er al wel een bus naar Leiden centraal en vandaar rijden er wel treinen naar Schiphol. Na ‘wijn’ overleg ( we laten nog wat invliegen 😱) vertrekken ze op tijd richting Trondheim.

Wij stappen rond negen uur in de auto richting Trondheim. Rijden eerst een rondje door de stad zodat we na het ophalen van de dames weten waar we kunnen parkeren. Even na 11 uur zijn op het vliegveld van Trondheim (wat op ruim een half uur rijden van de stad ligt). Precies op tijd landt de KLM Cityhopper uit Amsterdam.

Met Esther achter het stuur rijden we terug naar Trondheim. Parkeren doen we recht tegenover de Dom. We maken een rondje door de stad. Leuk maar niet heel erg bijzonder en na een paar uurtjes hebben we het wel gezien.

96E4F088-E138-47DC-B0BB-4DDBB112F709

We rijden een beetje toeristisch terug naar Fannrem. Dat wil zeggen langs de kustlijn van het Trondheimfjord. De komende dagen gaan we nog veel fjorden zien.

Tot slot duiken we nog een grote supermarkt in. Want buitenlandse supermarkten zijn altijd leuk om te bezoeken.

Terug bij ons huisje, worden er met toestemming van de eigenaresse nog wat Drone beelden gemaakt. De hond vond het in ieder geval een belevenis.

Morgen ‘ on the road’ via fjorden, ferries en Atlanterhavsveien naar Andelsness.Hopelijk met de zon, die nu steeds meer gaat schijnen.

160 km

☁️ 13

1. Machteld:
    Veel plezier saampies!! 😘
  2. Erik en Jolanda van Zonneveld:
    16 juli 2019
    Dank je wel! Gaat zeker lukken!
  3. Freja:
    16 juli 2019
    He, leuk, de meiden zijn er ook; gezellig!! Veel plezier samen🤗
  4. Erik en Jolanda van Zonneveld:
    16 juli 2019
    Ja, gezellig nog 2 weken op pad met zijn vieren!
  5. Marike Hagedoorn:
    17 juli 2019
    Veel plezier samen. En Mark past op het huis in Leiden?
  6. Erik en Jolanda van Zonneveld:
    19 juli 2019
    Dank je wel, is al goed aan het lukken. En Mark is inderdaad heerlijk home alone.