Salto de Bierges

16 juli 2021 - Perarrúa, Spanje

Vandaag onze laatste dag in Perarrua. Na een rustige start gaan we naar Salto de Bierges. Een brede waterval waar je lekker kan zwemmen.
Het is wel een uurtje rijden maar de weg er toe is prachtig. We rijden bij Graus langs een groot diepblauw meer, daarna door een smalle kloof waar de rivier de Esera doorheen loopt. Daarna verandert het landschap en zijn we echt uit de bergen. Het laatste stuk duiken we weer de bergen in en na een uur zijn we bij onze zwemplek

We hadden verwacht dat we voor de waterval konden zwemmen, maar de zwemplek ligt daarachter. Het is er wel heel mooi. Tussen de hoge rotsen in een vrij breed en rustig deel van de rivier. Het water is lekker en aan de oevers is er schaduw van bomen. Heerlijk zwemmen in niet te koud super helder water inclusief een aantaL rotsen waar je vanaf kan springen.

EB5FAB6A-94F5-4DCA-AF12-428C468F80286FB4C25B-C817-4D28-B374-16BC15186433EB5FAB6A-94F5-4DCA-AF12-428C468F8028

Koelbox met daarin de lunch en voordat het weet is het alweer tijd om terug te gaan.

Rond zes uur zijn we weer bij Chilloutdoor en gaan we in het café met WiFi kijken naar de qualificatie van de formule 1.
Lekker met een glaasje huisgemaakte sangria erbij.

3E320DDB-AAC9-4C55-9361-FB91AB3E0D8E

Straks nog even lekker eten en dan inpakken voor de reis van morgen naar Lacanau ocean aan de Franse Atlantische kust. Onze laatste stop van deze heerlijke vakantie.

🚗 144

☀️ 28

1. Germ en jeichien:
    16 juli 2021
    Mooi hoor Jullie genieten heel erg Hier alles goed Germ doet een dutje want hij heeft gekookt en dan is de afwas voor mij Peuleschilletje. met Tante Truus Groetjes van ons