Lambrechtshoeve

5 mei 2022 - Kwadendamme, Nederland

Komende dagen zijn we in Zeeland. In de zak van Zuid Beveland. Aanleiding bruiloft van de neef van Erik (maar daarover morgen meer).

We gaan kamperen en voor het eerst in bijna 4 jaar doen we dat met onze oude vertrouwde de Waard tent. Zouden we het nog kunnen tentje bouwen?

De hele week zijn we al de kampeer spullen aan het verzamelen. Rond half 12 rijden we richting het Zeeuwse. We maken nog een tussenstop in Barendrecht bij de outdoor XL want er moeten nog bergschoenen worden gekocht. De zomervakantie komt er ook alweer snel aan. We slagen prima.

Dan rijden we in een goed uur naar minicamping Lambrechtshoeve vlak bij Oudelande. Daar komen we om kwart over 2 aan. De camping beheerder zit op het land op de trekker en geeft telefonisch aan dat we maar een plekje moeten zoeken.
Joost en Nelly zijn er inmiddels ook met de camper en we gaan onze tentje opbouwen.
Gelukkig kunnen we het nog en in anderhalf uur zijn we volledig ingericht. Tijd voor thee en taart, die vervolgens naadloos overgaat in wijn en happen.

F247BACA-328C-4552-8290-59D251E2BF03

FE8112B7-80C7-4E9F-8331-5CA669F964A9
Dan duikt Nelly de camper in om het eten te maken en ik doe een kleine verkenning op de fiets met als doel om de Westerschelde te zien. Dat mislukt volkomen want ik strand op een binnendijk. Dan maar gauw terug naar de camping, waar we in de laatste zonnestralen pasta met rode saus eten.

F85A6C2D-C63C-460E-9C94-79D5C69CD35F2DAF7F44-D7CE-4E7E-A15F-0E77B4B6F529

En dan is de zon onder en wordt het gelijk koud. Het is natuurlijk nog maar begin mei.
De koffie drinken we in de camper van Joost en Nelly. Kunnen we vast wennen voor onze vakantie over een paar weken.