Feest in Oudelande

6 mei 2022 - Kwadendamme, Nederland

Vandaag de dag waarom wij dit weekend in Zeeland zijn. Erik’s neef Gijs trouwt met zijn Janneke. Een familieband die pas weer de laatste jaren steviger is geworden en wat is dat waardevol.

De nacht is koud en onrustig met een luchtbed dat leeg loopt. Gelukkig is er een reserve en kunnen we die opblazen met de pomp. Ik hoop dat niemand ons gehoord heeft. Met wat extra kleren slapen we verder.
Als we in de ochtend wakker worden is het mistig, maar de ☀️ doet wel heel goed haar best en we ontbijten lekker in de zon.

De ontdekking van de dag is wel dat de beide broers van Zonneveld dezelfde smaak hebben en onafhankelijk van elkaar hetzelfde feestelijk overhemd hebben gekocht.

C7E8B344-2E5B-4311-9000-D1797D04B236

Dan gaan onze bruiloftskleren aan en gaan we in vol ornaat naar Oudelande, nog geen 2 km verderop.

In de Koffietuin worden we hartelijk ontvangen en wachten we op het bruidspaar. Het is een buitenbruiloft en gelukkig is het stralend weer. De ceremonie is prachtig en dag is gezellig en relaxed met natuurlijk champagne, een heerlijke lunch en met als afsluiting het aansnijden van de taart. Wat een eer om hier bij te mogen zijn. Op verzoek van het bruidspaar deel ik hier geen foto’s van ze. Dan maar een paar met ons vieren.

3C7A0DF8-0EE1-4109-80B0-851E4C68D2DDB95DA62D-0912-4E81-97D0-8A826C1C0113

Rond vijf uur gaan we terug naar de camping en gaan we gezellig met Geert Jan en Francis verder met borrelen. We eten samen soep en pizza’s. Wat een superdag vandaag.

4D73BF20-7039-4C84-BCB6-FD45B165586D

1. Marike Hagedoorn:
    6 mei 2022
    Haha, wat geweldig: de overhemdenbroers.
    Mooie dag vandaag!
  2. Germ en Jeichien.nl:
    6 mei 2022
    Dat was een heel bijzondere dag in Zeeland