Regen

2 februari 2020 - Val Thorens, Frankrijk

Helaas kwamen de slechte  voorspellingen vandaag uit! Warm en regen tot 2300 meter. Niet echt lekker  en zeker niet goed voor de sneeuw!
Maar we zijn er natuurlijk niet voor niets. Dus om 8 uur aan het ontbijt en even over negen op de ski's en snowboards. Eerst in de regen naar beneden naar de kom van Les Menuires. Met de cabine Roc1 omhoog. Daar sneeuwt het gelukkig. Dat is beter dan regen. Vanaf daar dalen we op blauwe pistes naar beneden. Tot zo’n 2000 meter is de sneeuw prima. Daaronder is het papperig.

Slecht weer foto

Als snel houdt de helft het voor gezien en die duiken voor koffie een restaurantje in. Jolanda gaat met de JV nog 1 keer omhoog naar de Mont la Chambre.  De sneeuw is goed, maar het zicht slecht en het sneeuwt en lager regent het. Dus ook wij besluiten om lekker naar binnen te gaan.
Later op de middag gaan Anouk en Jolanda nog even op pad. Nog steeds erg nat en erg papperig. Dus maar een tussenstop voor een crêpe

Crêpe
Daarna via de Doron weer terug naar huis. Nog nooit zoveel regen gehad op deze hoogte! Hopelijk morgen beter!