Terug naar huis

21 januari 2023 - Leiden, Nederland

Helaas weer terug naar huis. We staan om 7 uur op om zodra het brood is afgeleverd (luxe hoor) te kunnen ontbijten. Na het ontbijt pakken we alles in en om half negen zijn we klaar om te vertrekken. Alleen doet onze auto helemaal niets. De accu is leeg, waarschijnlijk doordat het zo koud is geweest. Gelukkig hebben ze bij de receptie startkabels en via de auto van Ezra krijgen we de auto weer aan de praat. Wel een opluchting zeg!
We nemen afscheid van Joost en Nelly en gaan op weg. Met Erik en Esther achter het stuur rijden we de berg af. Het is druk maar het rijdt wel goed door. De afdaling is prachtig. Er ligt overal sneeuw en het ziet er prachtig uit.

8C8D4452-FA55-4231-A691-2658C0BA2D1C

Al snel bereiken we de snelweg en zelfs bij de tolstations hoeven (ook dankzij de tolbadge) nergens lang te wachten.
We komen Joost en Nelly nog 2 x tegen, maar die rijden toch een stukje harder dan wij.
Iedereen rijdt een stuk en dat maakt dat de reis snel voorbij gaat. Om half 8 zijn we weer in NL en traditiegetrouw sluiten we af bij het restaurant met de gouden bogen. Echt lang hebben we er niet gezeten want daarbinnen was het wintersportkoud.
Om half tien zijn we weer thuis in Leiden. De JV’tjes worden door papa nog even naar hun huis gebracht want het is tenslotte zaterdagavond.

Het was een heerlijke vakantie!

1. Germ en Jeichien.nl:
    21 januari 2023
    Fijn dat jullie allemaal weer veilig in Leiden zijn